Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8

Włącz powiadomienia Web Push

BIP - Urzędu Gminy w Sobkowie

Czy chciałbyś otrzymywać powiadomienia z tej strony?

Menu wysuwane
Herb podmiotu Urzędu Gminy w Sobkowie Biuletyn Informacji Publicznej
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Ogłoszenie Wójta Gminy Sobków z dnia 31 października 2014 roku w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości gruntowej będącej w posiadaniu Gminy, przeznaczonej do wynajęcia w miejscowości Korytnica. - Rejestr zmian, rejestr 271, menu 9, artykuł 271 - BIP - Urząd Gminy w Sobkowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści strony ' Referat Planowania i Finansów'

 
MAŁGORZATA BETKA

 Skarbnik Gminy


tel. 41 387 10 22 wew.21

e-mail:ksiegowosc@sobkow.pl

- prowadzenie spraw w zakresie  rachunkowości i budżetu oraz sprawozdawczości z jego wykonania ,

- kontrola realizacji zadań i przestrzeganie dyscypliny budżetowej,

- przygotowywanie projektów Uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta Gminy dotyczących gospodarki finansowej,

- kontrola gospodarki finansowej zakładów budżetowych oraz jednostek podporządkowanych,

- opracowywanie projektów planów finansowania zadań gospodarczych ,

 

  BARBARA SŁOMA

 Z – ca Skarbnika Gminy

tel. 41 387 10 22 wew.21

e-mail:ksiegowosc@sobkow.pl

 Insp. ds.  księgowości

 - prowadzenie księgowości budżetowej / wydatki ,sumy depozytowe, fundusze celowe , ZFŚS itp./

 - prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych jednostki budżetowej ,

 - sporządzanie jednostkowych sprawozdań z wykonania budżetu,


 
  JADWIGA JAKUBOWSKA    

 Inspektor ds. Księgowości budżetowej

  tel. 41 387 10 22 wew.21

- prowadzenie księg, dla budżetu gminy / dochody /,

- sporządzanie jednostkowych sprawozdań z wykonania dochodów gminy,

- prowadzenie rejestrów : umów na roboty budowlane, czynszów miesz., użytk. I wieczystego użytkowania,

- prowadzenie ewidencji środków trwałych,

- prowadzenie likwidatury rachunków, faktur, not itp.

 

  BOŻENA GRUSZKA

 Inspektor ds. działalności gospodarczej i kasjer

 tel. 41 387 10 22 wew.21


- wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

- wydawanie decyzji o wyrejestrowaniu działalności gospodarczej,

- wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu oraz zaświadczeń potwierdzających opłaty za te zezwolenia,

- regulowanie zobowiązań powstałych z tytułu dostaw, robót i usług przez sporządzanie poleceń przelewu,

- wpłata rachunków, faktur, delegacji, wynagrodzeń,

- prowadzenie zakupu i sprzedaży znaków skarbowych,

 

  DANUTA DŁUGOSZ

 Inspektor ds. płac i podatków

 tel. 41 387 10 22 wew.21

- sporządzanie list płac, list zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i rodzinnych,

- prowadzenie kart zasiłkowych i wydawanie zaświadczeń o zarobkach,

- prowadzenie dokumentacji PZU, ZUS itp.,

- wystawianie i podpisywanie faktur VAT,

- prowadzenie rejestru sprzedaży VAT,

- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,

- prowadzenie spraw PFRON i wydawania zaświadczeń Rp – 7 do kapitału początkowego,



   KRYSTYNA MANIARA

 Inspektor ds. wymiaru i opłat podatku

 tel. 41 387 10 22 wew.20

- wymiar należności podatkowych,

- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym, zaległościach podatkowych i dochodach,

- wprowadzanie zmian geodezyjnych,

- prowadzenie kontroli podatkowych dot. deklaracji podatku od nieruchomości,

- organizowanie i rozliczanie inkasa podatków i opłat,

- wydawanie zaświadczeń uprawniających do otrzymania bonów paliwowych,



  JANINA SZWIEC

 Inspektor ds. księgowości podatkowej

 tel. 41 387 10 22 wew.20

- prowadzenie spraw z zakresu egzekucji zobowiązań od osób fizycznych i jgu,

- załatwienie podań dotyczących umorzeń zobowiązań pieniężnych,

- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym, zaległościach podatkowych i dochodach,

- prowadzenie urządzeń księgowych z tytułu podatkowych i opłat,

- prowadzenie kontroli podatkowych dot. deklaracji podatku od nieruchomości,

- organizowanie i rozliczanie inkasa podatków i opłat,

- wydawanie zaświadczeń uprawniających do otrzymania bonów paliwowych,

Metryka

data wytworzenia
2011-12-16
data udostępnienia
2011-12-16
sporządzone przez
opublikowane przez
Adam Włodarczyk
data wykonania
2011-12-20
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.