Modyfikacja treści strony ' Referat Planowania i Finansów'
MAŁGORZATA BETKA
Skarbnik Gminy
tel. 41 387 10 22 wew.21
e-mail:ksiegowosc@sobkow.pl
- prowadzenie spraw w zakresie rachunkowości i budżetu oraz sprawozdawczości z jego wykonania ,
- kontrola realizacji zadań i przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
- przygotowywanie projektów Uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta Gminy dotyczących gospodarki finansowej,
- kontrola gospodarki finansowej zakładów budżetowych oraz jednostek podporządkowanych,
- opracowywanie projektów planów finansowania zadań gospodarczych ,
BARBARA SŁOMA
Z – ca Skarbnika Gminy
tel. 41 387 10 22 wew.21
e-mail:ksiegowosc@sobkow.pl
Insp. ds. księgowości
- prowadzenie księgowości budżetowej / wydatki ,sumy depozytowe, fundusze celowe , ZFŚS itp./
- prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych jednostki budżetowej ,
- sporządzanie jednostkowych sprawozdań z wykonania budżetu,
JADWIGA JAKUBOWSKA
Inspektor ds. Księgowości budżetowej
tel. 41 387 10 22 wew.21
- prowadzenie księg, dla budżetu gminy / dochody /,
- sporządzanie jednostkowych sprawozdań z wykonania dochodów gminy,
- prowadzenie rejestrów : umów na roboty budowlane, czynszów miesz., użytk. I wieczystego użytkowania,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie likwidatury rachunków, faktur, not itp.
BOŻENA GRUSZKA
Inspektor ds. działalności gospodarczej i kasjer
tel. 41 387 10 22 wew.21
- wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wydawanie decyzji o wyrejestrowaniu działalności gospodarczej,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu oraz zaświadczeń potwierdzających opłaty za te zezwolenia,
- regulowanie zobowiązań powstałych z tytułu dostaw, robót i usług przez sporządzanie poleceń przelewu,
- wpłata rachunków, faktur, delegacji, wynagrodzeń,
- prowadzenie zakupu i sprzedaży znaków skarbowych,
DANUTA DŁUGOSZ
Inspektor ds. płac i podatków
tel. 41 387 10 22 wew.21
- sporządzanie list płac, list zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i rodzinnych,
- prowadzenie kart zasiłkowych i wydawanie zaświadczeń o zarobkach,
- prowadzenie dokumentacji PZU, ZUS itp.,
- wystawianie i podpisywanie faktur VAT,
- prowadzenie rejestru sprzedaży VAT,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
- prowadzenie spraw PFRON i wydawania zaświadczeń Rp – 7 do kapitału początkowego,
KRYSTYNA MANIARA
Inspektor ds. wymiaru i opłat podatku
tel. 41 387 10 22 wew.20
- wymiar należności podatkowych,
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym, zaległościach podatkowych i dochodach,
- wprowadzanie zmian geodezyjnych,
- prowadzenie kontroli podatkowych dot. deklaracji podatku od nieruchomości,
- organizowanie i rozliczanie inkasa podatków i opłat,
- wydawanie zaświadczeń uprawniających do otrzymania bonów paliwowych,
JANINA SZWIEC
Inspektor ds. księgowości podatkowej
tel. 41 387 10 22 wew.20
- prowadzenie spraw z zakresu egzekucji zobowiązań od osób fizycznych i jgu,
- załatwienie podań dotyczących umorzeń zobowiązań pieniężnych,
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym, zaległościach podatkowych i dochodach,
- prowadzenie urządzeń księgowych z tytułu podatkowych i opłat,
- prowadzenie kontroli podatkowych dot. deklaracji podatku od nieruchomości,
- organizowanie i rozliczanie inkasa podatków i opłat,
- wydawanie zaświadczeń uprawniających do otrzymania bonów paliwowych,